REFERAT GOSPODARKI ODPADAMI
Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląski
al. Wojska Polskiego 25A, 59 -600 Lwówek Śląski
tel. 75 647 78 88
Nazwa usługi:
Wniosek o zwrot nadpłaty z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Podstawa prawna:
Art. 76 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa w związku z art. 6q ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Wymagane dokumenty:
Wniosek o zwrot nadpłaty z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Nadpłaty podlegają zaliczeniu z urzędu na poczet zaległych oraz bieżących zobowiązań podatkowych, a w razie ich braku podlegają zwrotowi z urzędu, chyba że podatnik złoży wniosek o zaliczenie nadpłaty w całości lub części na poczet przyszłych zobowiązań podatkowych.
Opłaty:
Nie podlega opłacie.
Termin załatwienia sprawy:
Do 14 dni.
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląski al. Wojska Polskiego 25A
59-600 Lwówek Śląski, złożenie wniosku w biurze podawczym, Brama A, parter, pokój nr 2.
Wydział odpowiedzialny za załatwienie sprawy:
REFERAT GOSPODARKI ODPADAMI URZĘDU GMINY I MIASTA LWÓWEK ŚLĄSKI
Parter, pokój nr 7
Informacja:
Tel: (75) 6477 942
Godziny urzędowania:
poniedziałek - środa, w godz. 7:30 – 15:30
czwartek w godz. 7:30 – 16:30
piątek w godz. 7:30 – 14:30
Procedury postępowania:
Na podstawie złożonego wniosku, w oparciu o posiadaną dokumentację księgową zwracana jest nadpłata.
Załączniki:
Wniosek o zwrot nadpłaty z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Opracowała: Bożena Galas
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy i Miasta Lwówek Śląski